vill ha dig i mörket hos meehej

mycket bra låtar sitter jag och lyssnar på.
jag och boomboompaoo har paaaaartyy!
msn-disco.. men ingen verkar komma.
var och promenerade nyss med henne, gick en bit.
kom hem hade tråkigt igen.
det var helt dött där ute.

och tidigare var jag och malin hos jessica och kollade
idol med henne och hennes syster och mamma.
det var supertrevligt, men jag ville att erika skulle ha åkt ut.
hon var verkligen sämst. inte alls rockigt
rabih (bigbaby) var faktiskt riktigt bra idag.
missade erik så ska ta och kolla det snart.
calle var myyyyycket bra. i love him!
och erik <3

just nu känner mig riktigt sliten och vill duscha
men jag tror jag lämnar det till imon.




älskling och spotify


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0