1000 hours

jag och tuomas var och cyklade tidigare. jag ville ut, hade inga planer på vad vi skulle göra. men helt plötsligt var vi vid grankullen typ. sen cyklade vi till ica. köpte glass och yogurt. gott.
sen kom jag hem. har chillat här. snackat med erica om EMS tider.
hoho. vi var ju ruggi proffs på fotboll, och ja. vi var ju på kuben från morron till natt, varje dag.  så det förklarar ju hur vi blev så bra som vi är ;) och jag var ju målvakten i vårt lag. hahah, kanske kan de va orsaken till min bollrädsla?

och nu funderar på att fråga mina föräldrar om vi kan dra och övningsköra.
men nu börjar jag få sådär nervösa ryck när jag tänker på övningsköra.
fan, jag som just kommit över det.

och något jag är jävligt nervös är praktiken. fan va jag gnäller om de hela tiden.
men usch, jag önskar att vi hade börjat våran sista vecka imon.
alltså hade det vart sommar (kanske, det verkar ju bli vinter igen) och nästan sommarlov.













det var några bilder från fredagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0