aye

OM JUST DIG
Namn: Sofia Karlsson
Född: 15 april 1993
Bor: Haparanda
Smeknamn: jag är kugen av smeknamn eller hur de var. men sorbas!
Familj: mamma, pappa och två bröder
Skola: tornedalsskolan

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD
Saknat någon: jaaa!
Ångrat något: ja säkert
Ljugit: det har jag nog
Svikit någon: vet inte?
Känt dig sämst: hahahah ja
Gråtit: ja
Skrattat: jaaaa
Varit sjuk:
nej
Varit utomlands: nej
Träffat någon som du chattat med på datorn: ja

KÄNSLOR
Gråter du ofta: nä jag gör inte de, men vill alltid när jag läser nå sorligt
Skrattar du ofta: ja
Hur känner du  dig just nu: jag skäms
Hur har du mått den senaste tiden: lite sämre än vanligt
Har du någon/några hemlighet/er för dina föräldrar: jodå
Blir du lätt kär:
Är du kär i kärleken: öhm asså
Tror du på ett föralltid: nej!
Är du förälskad just nu: alltså de är lite svårt med sånahär frågor.
Om ja, vem: heh
Denna månad: vad?
Har du blivit sårad av kärleken: nej
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN: alltså
Vilken sorts killar gillar du: alltså vet inte om det finns nån speciell
Ska en kille vara söt eller het: spelar ingen roll
Ska en kille vara lång eller kort: lång!! eller längre mig åtminstone
Ska en kille vara blond eller brunett: brunett, men iofs spelar det ingen roll

UTSEENDET PÅ DIG

Brunett eller blondin: brunett
Ögonfärg: bruna
Långt eller kort hår: långt
Snygg eller ful: ful
Nöjd över dig och ditt utseende: nej
Brukar folk säga till dig att du är snygg, söt, vacker:  jo ibland
Har någon sagt att du borde bli fotomodell: njaa, en gång hörde jag de av en alkis. men han var ju full
Har du långa naglar: hahah neee
Sminkar du dig: ja
Varför, är du inte vacker utan? för jag ser ut som en tönt utan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0