boring

Höger/vänsterhänt: höger
Humör just nu: trött, lite smått deprimerad oså
Favoritgodis: choklad, salt, lakrits, salmiak
Kläder just nu: mjukis byxor och tshirt
Musik just nu: nå inge musik alls
Sommarplaner: jobb hoppas jag, sola, umgås
Hur många kuddar sover du med: 6
Spelar du nåt instrument: nope
Morgon- eller nattmänniska: natt helt klart
Bio eller promenad: nå det beror på
Är du kittlig: jooo
Snarkar du: tror jag har börjat igen
Stjärntecken: vädur
Äckligaste insekten: alla
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? läsa tankar, bli osynlig, trolla
Vad vill du jobba som? nå jag har ingen aning
Stökigt eller välstädat? mittemellan
Hur många hamstrar har du haft: ingen
Kan du gå ner i spagat: nå inte
Vem sov du över hos senast: ingen aning
Vem sov över hos dig senast: ingen aning
Sjunger du i duschen: haha nee
Hur länge sov du inatt: 12h
Vad heter du just nu på msn: sofia
Hur många syskon: 2
Kär i någon just nu? näe inte riktigt
Varför? men jag vet inte
Känner du någon som heter likadant som dig? jag känner inte nån
Morgontrött? som fan
När är du född?: 15 april 1993
Var bor du?: Haparanda
Var vill du bo?: jag vet inte
Nuvarande hårfärg?: bruno
Riktiga hårfärg?: blondt typ, men nu har det blivit typ grått
Ögonfärg?: mörkbrun
Vad läser du för bok nu? ingen bok
Vill du ha barn?: JA!
Vad ska dom heta? claus
Hur många converse allstarskor äger du?: 0
Brukar du vara osminkad i skolan?: nej aldrig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0