BRA DAG

dagen började med skola, sista skoldan. och en lektion, idrott.
stannade i skolan till halv två, cyklade hem. träffade mamma och pappa som kommit hem.
drog till ica och handlade med paue, sen cyklade vi hem. blev grattade av snyggaste/hetaste/bästastehockeyspelarenever/osv! blev överlycklig.

sen efter sju började folket komma.
innan alla kom så satt vi i mitt rum och checkade facebook. sen när alla kom så började vi fika.
hade en massa intressanta samtlasämnen och så skrattade alla åt min blåa haka.
japp, blå/lila haka har jag nu. ser ut som en turk!


födelsedags present av tuomas! han är verkligen kreativ, förstår inte hur han alltid kommer på bra saker i rätt tid, jag kommer alltid på i efterhand.  
sen fick jag pengar av malin, nora, erica och mathilda.

och tack för en underbar kväll. Malin, Nora, Jessica, Erica, Paue, Matti och Tuomas.
ni är king!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0