dags o städa?

det var skönt med en promenad efter att ha suttit inne sen tisdag.
jag var fan inte ut igår, hemskt liv jag har.
har suttit i mitt rum med pyjamas sen tisdag. alltså det är nå fel på mig!

och mitt rum är ju som vanligt stökigt, och mina garderober. ska ta tag i rummet snart.
men kläderna orkar jag verkligen inte nu. får ta det nån annan dag.
då ska jag riva ut allting, exakt vart enda plagg. slänga allt jag inte använder och ställa allting fint och prydligt






mitt rum får inte se.
sängen är obäddad, kuddar ligger på golvet, flaskor, kablar, strumpor, kläder, nallar, sjalar, pennor, tv och dvd dosor lika så.
mamma är inte glad!
lov är inte bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0