FREEEEEEDAG (D)

äntligen fredag, och det var underbart o va i skolan igen.
såg en massa folk och gjorde det där provet. jag fick ångest. hehehehhehe.
efter skolan och allt det där drog jag och tuomas på äventyr
såg två kaggar, vi kunde inte hålla oss för garv. HAHAHAHAHAA!

snart ska jag dra och handla dricka till kvällen, fira malin och viktor.
idag btw fyller viktor 17, grattis!

och idag har mamma och pappa åkt till mormor, fan jag kommer va helt ensam inatt.
det har jag inte vart på flera år om inte jag var ensam hemma då under lovet? jag är inte säker på det.
jag kommer nog klara mig, och jag kommer nog inte tänka på spöken. har nog annat och tänka på.
eller så kommer jag typ ligga avdäckad hemma hos malin. det är jag bra på.





nu kom skjutsen, hejdå!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0