happy together

det är skola om några timmar, och jag är faktiskt glad.
eller glad och glad. men ja, det är ju ändå sista veckan i skolan.
jag kommer sakna skolan. kan inte fatta att vi har 1 vecka och 3 dagar vanlig skola kvar av tvåan. jag kan inte fatta det.

jag har försökt sova, men såklart går det inte. jag vill va trött, men ändå inte.
för kommer inte orka stiga upp imon annars. så jag ska kanske vaka.
men vad ska jag göra under 6 timmar? film, men det skulle inte funka. skulle somna.
och bara sitta vid datorn är så långtråkigt nu när man har läst vartenda blogg man hittat, spelat till man lessnat, läst nyheter och så finns det ingen bra människa inne på msn heller.

det är bild imon, hoppas jag kan börja på min mario!  och hoppas att min robotgubbe har blivit bränd.


så här glad var jag en morron när jag vaknade. heh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0