heh

snodde av kissie, jag har så jävla tråkigt.

Bästa veckodagen: fredag (åh jag älskar fredagarna i skolan) och lördag

Humör: seg, lite sad, uttråkad

Favoritgodis: refreshers

Är det nåt du absolut inte äter: pyttipanna

Kläder just nu: trosor och mega tshirt

Musik just nu: lambert

Favoritsaft : är inte så förtjust i saft, men mangosaften jag drack idag var god

Dagens längtan: sommar

Hur många kuddar sover du med: 6 st

Spelar du nåt instrument: nej

Dagens frisyr: löst, hängigt och irriterande

Kommer du ihåg din första kärlek: haha jaa

Har du några homosexuella vänner: nej inte vad jag vet iaf

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: vet inte riktigt, jo typ.

Ser du på kärleken som ett misstag: asså ne

Bio eller promenad: lite svårt, för jag älskar o se på film, men samtidigt promenad med nån härlig människa (y)

Dagens borde: sova typ

Dagens fundering: någonsin?

Snarkar du? gjorde det förrut, sen opererades jag, sen slutade jag, men nu tydligen snarkar jag igen

Rädd för insekter? JA!

Det här är jag bra på: typ få allt o bli fel

Vad vill du jobba som? jag har ingen aning

Chips eller godis? typ godis kanske

Skriver du dagbok? alltså bloggen

Har du tatuerat eller piercat dig? Var nånstans? nope, bara hål i öronen

Är du rädd för blod? ja typ

Anser du att du är stark? jaa, alltså inte sådär biff stark

Röker du? nope

Snusar du? jap
 
Använder du knark? aldrig

Kaffe eller te? kaffe

London eller Paris: båda

Favoritfärg: blå, röd, rosa, grön, svart

 

Född: gällivare hehe

Nationalitet:  svensk finsk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0