hejhejhej

jag är nervös, jag vill inte ha praktik.
kan inte fatta att jag inte kommer ha riktigt skola föränn vi börjar trean. det känns inte bra.
jag tycker om skolan och jag vill va där. hoppas praktiken blir bra (y) då spelar det som ingen roll!
sista dan i skolan idag, bara idrott som lektion. på svenskan var jag bara förbi och checkade.
och jag har ätit på leilani idag med nora och malin, mums!

och vilken bra dag det har varit, hihih. jag är lite löjlig.
jag är jätteglad, bra början på mitt år som 17! eller hur ska man säga? hih.
fast direkt jag tänker på det så blir jag deprimerad. men jag ska klara det här.

om typ en timme kommer mina gäster, måste börja fixa här. men jag har ingen ork till det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0