it hurts

kom typ nyss hem, jag har svårt o andas. jag kanske borde ta lite medicin.
men jag orkar inte så jag hoppas att jag lever ännu imorgon.

har vart hos malin med erica, nora, tuomas och matti.
vi spelade kort, ölspelet (det var helt sjukt), sanning eller konsekvens, åt pizza och pratade om allt mellan himmel och jord.

jag känner mig bra som inte drack idag, att jag kunde tänka på min ekonomi för en gång skull.
det enda jag drack var nå mangosaft, smakade av folkets alkoholdrycker och så drack jag en liter mjölk.
gött, mjölk ♥

finaste komplimangen jag fått idag - knappnäsa!
usch, jag hatar min näsa, helt sne och ful efter att matti slog mig med brännbollsträ, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0