lördagsmys

helt sjukt mysig kväll med erica, tuomas, nora, frida, carro, li, meiju och linnea
började vid fem då vi drog till ica för att handla lite. det blev kyckling!
kom hem till tuomas och började laga, och det tog fan närmare två timmar. kycklingarna ville inte sluta blöda.
nåja det var iaf gott, och potatisarna var helt sjuuuukt goda ♥
klyftpotatisar och mjölk är det bästa jag vet.
efter maten kollade vi lite videoklipp från marielundstiden. sen började vi kolla på Julie och Julia
den var faktiskt bra, men den slutade dåligt. kan inte ens tänka mig att den gamla tanten skulle kunna hata nån så positiv och glad som hon var.

sen drog alla hem och kvar blev vi coola marielundare kvar. alltså jag, erica, nora och tuomas
vi snackade om marielundstider, lärare, andra härliga och hemska grejer.
tillslut var det jag, nora och tuomas kvar. jag var extremt sliten och hade egentligen ingen ork kvar till att gå hem.
men jag kämpade och tog mig ända hem, tog en dusch och nu äntligen ligger jag här och chillar.

eftersom batteriet dog så hade jag ingen kamera med mig, synd!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0