minusgrader

jag kom hem nyss från stan. haft en riktigt skoj kväll!
ja, först cyklade jag och mathilda runt i stan. satt i en busskur. snackade om gårdagen. heh. vilket fint rykte jag får här i stan.. buhu.
nåja, sen så drog vi till max, innan de så somsagt höll jag på o bli påkörd. AV MIN GRANNE. helvete de va läskigt.
på max satt vi typ två timmar kanske? och skrattade åt en massa fula grejer. hoh, känner att jag har ont i magen. har fan inte haft såhär roligt på jävligt länge.
HAHAHAHAAHAHA sen var det en man på max som hade nå problem, och snälla som vi är mobbade vi honom. HAHAHAHAHAHAHAHAHA.. hohho sen kom de nå finska killar, jagh har ju så himla bra finska att jag inte ens kunde svara. så vi låtsades va svennar som inte förstår så dom stack.
sen cyklade vi förbi sportbaren. stannade där och snackade med alle och så.
det var ganska kaos där. bråk osv. myyyysigt. och så kom snyggingen dit ;) mathilda ville nog att jag skulle dra en repris från senast. HHEHE jag kanske borde ha gjort de.
sen var mathilda fyllechaffis, och så kollade vi för en sista gång in sportbaren och så drog vi hem. det var kallt.
nästan 5 minusgrader. MINA TÅR FÖRFRÖS OCH JAG KUNDE KNAPPT GÅ. NORMALT DET SÅG UT DÅ.

ååh vilka är det där? AAahh hjääääälp jag blir påkörd.
så lät det..  typ




mathilda däckade på max!

och nu orkar jag inte ladda upp mer bilder, vi hörs. NATTIII!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0