nätter är hemska

jag har försökt sova nu i ett tag, hur trött jag än är så kan jag inte sova. jag hatar nätter, det är då man börjar tänka riktigt djupt. på saker man inte borde tänka på, som får en och bli deprimerad, sur och ger ångest.
tog fram headsetet för att lyssna på musik, men då börjar man tänka ännu mer.
jag har kommit fram till att musik gör inte mig glad, inte på nätterna.
minnen har jag till varenda låt. även om det är glada minnen så saknar man tillbaka till tiden så mycket att man skulle göra vadsomhelst för komma tillbaka till den tiden. bättre tider!
det här är jobbigt och jag hatar det!

och så såg jag världens mest idiotiska film som fick mig på dåligt humör.
det gjorde verkligen inte saken bättre.
kanske lite bra ändå, kan försöka vaka så jag kan somna sen på kvällen så jag orkar stiga upp till skolan på måndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0