tisdag

jag är så jävla less, redan.... kuuul ännu typ 8 veckor. hur ska jag orka?
dom här två månaderna kommer inte gå fort. usch, jag vill ha skola.

jävligt tung dag idag. lyfta pallar och flytta på godis. det var TUNGT. flera kilos godislådor.
styrketräning (y) yey, jag är biffen till sommarlovet.
det var skönt att dagen tog slut, jag hade inte orkat hålla på där nåmer.
och så såg jag framemot top model, men nee. inte fan var det idag. arg jag blir.
det hade vart så skönt o sitta framför tvn och se något roligt.

nu ska jag nog ringa till tuomas, jag har ingen ork o göra ingenting. jag vill träffa bra folk.
eller kanske läsa en bok. fan va inne jag har blivit i böcker. måste ta o köpa twilight böckerna. heh

ooohlalala ;) yey nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0