tisdag

den här dan har inte varit lika bra som igår. långt ifrån.
först så håller jag på o försova mig på morronen, sen hade i svenska nationella talet och gunbritt höll på o sega så jag blev sur. 
efter det drog jag direkt till tandläkarn, ja och tydligen ska jag kanske få räls. skiit kul. jag känner mig som ett mongo, jag har alltid nå problem.
cyklade tillbaka till skolan, så kom tanten från facket och babblade. jävligt irriterande.
hon babblade i 1 timme och 40 minuter. det var jobbigt o lyssna på henne, kändes som om hon aldrig skulle sluta. och sen fick vi äntligen lunch, åt och sen cyklade jag tillbaka till tandläkarn. dom satte fast ett band oså.
tänkte dra hem men så orkade jag inte så jag drog till skolan igen. satt i i datasalen och hjälpte matti med hennes skidort

och nu här hemma har jag sovit i typ 3 timmar.
skönt som fan. har sovit 10 timmar på tre nätter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0