torsdag

idag var det sista dan på candyworld för den här veckan. alltså är en vecka avklarad.
hoppas dom sju andra går fort!
idag höll jag och mathilda på med en och samma sak. det blev lite enformigt, men det var ganska underhållande.
vi tömde lösgodis i nya rena lådor. först gick det segt, men den gick det riktigt fort. vi hann inte bli klar, inte ens nästan. men det kan vi ju som inte göra något åt.

imon har vi nationellt prov och det innebär att vi ska tillbaka till skolan.
fan va skönt, jag älskar skolan. hellre skola än praktik. faktiskt.
så jag kanske inte har valt rätt linje, heh.

idag efter praktiken drog jag och mamma till moster, och det var meningen att vi skulle gå en promenad. men mamma orkade inte gå. höh.
så vi satt där och chillade. min kusin var också där. och som vanligt höll han på o mobba mig :(

imon så har malin kalas. JAG ÄR TAGGAD.
malin fyllde arton igår. alltså vafan? nyss va vi små fjortisar. nu är hon ARTON.
jag kan inte tänka mig att vi blir gamla. det låter inte möjligt.
om mindre än ett år är jag också arton.

nu ska jag förflytta mig till mitt rum, jag ska läsa. fan, jag har blivit helt beroende av att läsa.
böcker alltså.

HEJDÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0