trötter

den här dan har vart bra.
jag och mathilda började med vårt svenska tal och vi blev klara.

trodde att vi inte ens skulle komma igång, men det gick fint. imon har vi redovisning.
på bilden började jag med min mario, det var ganska kul. men jag tror inte jag hinner bli klar med den innan praktik. synd, får fortsätta i trean.
och så har jag gjort allt i turism tror jag. gjorde iaf extra uppgiften typ. om alperna, får se om det duger. gjorde det ganska snabbt. slarvade säkert mycket.
olalala jag är glad idag!

cyklade hem från skolan. jag vågade nästan inte.
ringde och frågade mamma om hon kunde komma o möta mig, men nä hon var o handlade.
så var det bara och cykla hem ensam. det var inte så farligt. lugnt och fint.
jag hatar o fa nånstans själv. knappt att jag ids dra ut med hunden.
jag har en gång vart ensam på ica, och då var jag tvungen och prata i telefon. fattar inte hur jag vågade. hahah!

och jag är jävligt trött, somnade vid fem inatt. ska försöka att inte sova nu på dan så jag kan somna tidigt ikväll.


jag vill va blond


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0