fredag

det är fredag, och nu har jag ledigt i en hel helg. skönt!!!!
ska försöka ZzZzZzova. jepp.
skulle ha haft en låång helg, är ledig från skolan på måndag. men ska jobba på öb så.
nicenice!

sista dan på praktiken var jävligt chill.
och äntligen har jag gjort praktikuppgiften. nu har jag logg boken kvar.
borde ha börjat med den för 6 veckor sen. heheh, så nu har jag istället för en vecka o skriva om så har jag 6.

jeppjepp. sen hade jag missat o öppna lucka 15 & 16 i min choklad kalender.
kan då säga att det har aldrig hänt tidigare. är stolt över mig.

jag vill hem till paue, men hon vet inte om jag får komma.
hon sa de jävligt konstigt. kunde inte svara normalt på en normal fråga. ajaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0