glad

kom just från bastun. fyfan va jag känner mig svag nu.
tycker inte om o basta, och gör det typ några gånger om året.
men idag kände jag att jag ville basta.

och idag har jag jobbat. 12-19.
lång dag, men jag trivs jättebra på öb. personalen är så mysig!
det har vart en bra dag idag. fast ibland tänkte jag va NOOOO jag vill dö.
först var lite stressigt, men senare blev det lugnt. lite för lugnt tycker jag.
 
och min bror och riikkas har vart här på besök idag. fast jag jobbade ju.
men dom kom o hälsade på mig där. sen har dom hämtat hem oliver :(
jag saknar honom. åh, han hade fått va min lillebror. hihihi
jag vill ha en lillebror, velat de länge. men nej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0