hahah

Det var två invandrare som skulle ta ut pengar. Den ena stoppar i kortet och frågar den andra:
-vad ska jag göra nu?
sedan utbrister den andra
-Du ska slå din Kodd
 

Jag sommarjobbade på Konsum för ett antal år sedan och en kund vägrade låta mig dra varorna genom streckkodsscannern, för han ville inte "ha strålning i maten". Jag fick knappa in alla EAN-koder för hand för att idioten trodde att all strålning är farlig (för övrigt är inte ens mat bestrålad med joniserande strålning farlig att äta, tvärtom. Kryddor brukar bestrålas av hållbarhetsskäl). Jag hade god lust att upplysa honom om att ljuset från lysrören är precis samma strålning som de i lasern i scannern och hoppas på att han får panik och aldrig mer vistas i lokaler med lysrör.

fyfan om man skulle va med om de själv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0