hahaha

uffe är en nörd. msn, wow och skype! heheh
hahahah, fan jag skrattar här.

och jag är verkligen sugen på party!
hoho, hoppas det blir nånting till nyår! måste bli. är taggad!

nåja iaf. idag har jag köpt julklappar.
hahah köpte till min bror. omg, trodde jag aldrig skulle göra. och det hade jag nog inte gjort. hade inte haft råd om inte mamma hade tvingat mig o köpa en. varför inte? betalde ju inte den själv.
sen fick jag en julklapp idag. PARFYM. luktar jeeevligt gott.
sen fick jag ett nagellack också. världens sötaste färg.

o så har jag träffat jessica. kändes som år o dar sen sist.
vi pratade, drack julmust, åt pepparkakor och sånt skoj!
myyzzzigt!
sen drog jag hem, så drog jag och tuomas till ica. köpte KRÄFTOR! myyyyymmma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0