hahahahahahahahahahahha årets händelse

för en stund sen så var jag i hallen, och skulle tillbaka till tvn o glo dh.
så såg jag inte min hund så jag snubblade över honom och drog en volt.
hahahahahahahaahahahahahahahhah jag o mamma garvade ihjäl oss.
hahahahahahah omg, det var sjukt roligt.

hoho, och från helt plötsligt så säger mamma att jag måste ja glömt min tröja i taxin
jag ba WTF? .. hon menade alltså brölloppet.
hoho, jag var så jävla full att jag inte minns vad jag har gjort med min tröja, eller knappt nåt annat heller från bröllops natten. hahah, låter som om jag har gift mig men nej.
det var ändå jävligt roligt och verkligen nåt jag inte velat missa. även om jag skäms otroligt mycket. men vafan, jag orkar inte bry mig.


full o glad. hahahahahaha, minns typ ingenting från taxin.
men tror iaf att de är vp som snott min kamera o fotat.
hahah hade min tröja fortfarande på mig då. men efter nångång har den försvunnit!
hoho, vi åkte typ en jävla lång bit med taxi.
tog typ en halvtimme från brorsans place till fest stället. måste ha blivit dyrt.
tur så slapp man betala!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0