hehh

jag har vart hemma hos paue idag.
det var ett bra tag sen sist.
vi drack kaffe, snackade en massa kakka, sen berättade jag en hemlis till henne.
hehe, inte för att de är nån så värst hemlig grej men ändå. ;);) grrgrr.
han är så het. hehehe

sen drog vi hem till mig, chillade på min säng.
snackade naglar, skrattade åt totte och åt godis.
jag har haft min jävla godis påse vid datorn så mina choklad godisar har slämt o klibba sig fast i varandra och bildat nån jävla boll. heh

sen drog vi till ica, mötte eriiiiiiiic haaaaaaaaaaraaaaaa. bara för att en gubbe sa så på kuben en gång så var jag tvungen o skriva så. yeyey.
eric@bäst var på ica han var grym igår. gjorde tre mål skitgrym han va.

nu har jag jävligt ont i mina vader.
känns som växtvErk (bArA fÖr AtT iRrItErA mAlIn LiX0M) fast kan man ha växtvärk när man är såhär gammal som jag är?

PUSSPUSS, nu tjao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0