lördag

det känns som om det är söndag. men vafan, det är ju lördag!!!!
ska nog försöka ta o sova snart.
jobbar imon. börjar halv elva hoppas jag! åh nej. nu börjar jag säkert en annan tid. fan helvete också.......
fan va pinsamt. blä jag ska dö.

nå ja iaf. har haft besök av paue idag, satt o dunkade musik o så.
sen drog vi o mötte jonna o rolle. gick en bit.
drog hem till jonna på kaffe och annat gott.
SERIÖST vad hon bjöd på en massa. ska visa en bild nån dag. hoho.
sen drog vi på en cruis. första gången jag åker med henne. gick fint, vi gasade på utanför ikanos parkering.
måste ha sett ganska roligt ut.

ja och min jul. ganska galet.
vi var 16 personer.
och när det var dags för mat fick dom äldre äta först. och sen vi yngre.
ganska mysigt. drack vin till maten. heheh det var något nytt.
och vinet var riktigt gott!
sen blewv det dags för bastu för dom andra. varm vattnet tog slut.
hahah så dom fick duscha i kallt vatten.
resten av kvällen var lugn o mysig!

nu orkar jag inte skriva mer. hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0