mer jul

ge mig mer jul. fan va bra!
hhehehe.
ännu de att de är fredag idag. jag är ju helt efterbliven.
hade varit riktigt pinsamt om jag hade dragit till öb imon.

det har vart en bra dag idag.
började med att klä granen på öb tillsammans med anne.
sen kom eva och hälsade på mig. snackade bajs med henne ett tag, fixade kvittorna oså.
sen blev det dags för fika. kaffe är gööttt.
hihi

har fått sitta i kassan idag. det gick riktigt jävla bra idag.
är stolt över mig nu. hihi

hahahahahaha
en rolig grej idag. mamma har vart värsta hjälten idag eller nåt sånt.
när hon skulle hämta mig på lunchen från öb så hade hon sett när en man hade råkat backa in i en bil.
sen hade han tänkt smita. men så började mamma babbla med honom om något.
och det bästa var ju ändå att hon visste vems den påkörda bilen EN POLIS privata bil.
så vi gick in till öb, hittade polisen och berättade.
eller ja, det var jag som var tvungen o berätta allt eftersom mamma inte kan så bra svenska och han kunde inte finska. lite pinsamt var de men ja vafan.
heheh, känns ju inte riktigt nice att mamma känner varenda polis i stan.
råkade just va en polis som jag skämde ut mig till på skolavslutningen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0