tidsfördriv

1. Gjorde du något i år (2010) som du aldrig gjort förut?
japp

2. Höll du några av dina nyårslöften?
hahahaha, nej..

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nej, tror inte de

4. Dog någon som stod dig nära?
nej

5. Vilka länder besökte du?
sverige, finland, estland.

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. massa pengar o annat.

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
kirunafestivalen, bröllopet, sen några hemliga datum under sommarn

8. Vad var din största framgång 2010?
hahaha, inget? eller kanske praktiken

9. Största misstaget?
ojoj, säkert en jävla massa, men inget jag kommer på nu

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
sjuk har jag nog inte varit. men skadat har jag. hela tiden.

11. Bästa köpet?
KENT boxen?

12. Vad spenderade du mest pengar på?
egna penger? hockey, mat o gott, tivoli, annat?

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
japp!!!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
KENT låtar som taxmannen och pärlor. sen en massa poppiga låtar som jag inte orkar rabbla upp.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
jadu

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
hm, vet inte.

18. Hur tillbringade du julen?
i rovaniemi hos brorsan med 16 personer.

19. Blev du kär i år?
nope!

20. Favoritprogram på TV?

two and a half men, VÄNNER, osv.

21. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
nja inte hatar isf.

22. Bästa boken du läste i år?
twilight

23. Största musikaliska upptäckten?
KENT!!!!!!!!!!!!!!!

24. Något du önskade dig och fick?
en parfym iaf.  hahaha

25. Något du önskade dig men inte fick? 
jag vet inte

26. Årets bästa film?
armageddon

27. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
fikade, stanislav grattade mig. om det inte var förra året alltså. hehehe

28. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
ja!

29. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
mjukus.

30. Vad fick dig att må bra?
glada dagar

31. Vilken kändis var du mest sugen på?
ryan reynolds & sean faris

32. Vem saknade du?
nå det var några

33. De bästa nya människorna du träffade?
nå kjag vet inte riktigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0