tyngden som fick vingar

bodypump var riktigt jävla skönt, det var lite annorlundare idag för helt plötsligt får ena fem kilos vikten vingar och börja flyga iväg.
det var läskigt, och flög riktigt nära min mobil. helvete jag hade blivit arg om mobilen hade krossats där.
jag hade nog slängt alla andra vikter där och sen hängt mig själv.

och jag är less på en människa, seriöst. ååååååh va sur jag blir.
förstår mig inte på den människa och dens problem.
hohohohoh, störd typ!

snart är det påååååsklov, sen en vecka kvar av skolan!
jag är fan lite nervös inför praktiken. två månader, de är länge de.
är lite avundsjuk på paue som inte har praktik alls nåmer.
men inte länge kvar av skolan, vill gå skola hela mitt liv typ. jag tycker om skolan.

ååå HEHEH jag såg en sak idag, kunde inte låta bli o tänka på fina grejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0