green day

jag sitter och lyssnar på green day. på dom äldre låtarna.
dom är så mycket bättre än dom nya.
åh, nu sitter jag och tänker på gamla saker.
som mitt rum för några år sen. ena väggen var helt täckt av green day bilder och affischer.
och när jag beställde hem en skivor och dom kom, satt jag på mitt rum och lyssnade på dom.

hahahaha, i åttan när vi skulle skriva en jorden runt resa så skrev jag ju såklart att jag drog till USA, californien och träffade på green day gänget. hahaha och jag blev kär i tre cool.
jag skrev skit mycket om det. och så hade vi ju såklart en inlämningstid. glömde helt bort det tills vår lärare sa. haha, fick bråttom o skriva klart. och skriva om dom andra länderna och städerna. fastnade ju helt i green day.
missade ju nästan inlämningstiden pga det.

och min älskade green day tröja som jag fortfarande har kvar. så skön den var i början. och fortfarande men inte lika skön. och så svart den var.
nu är den typ grönblå hahaha. och mina tshirtar, en gick helt sönder. dom va så sköna.




den snyggaste och coolaste bilden på green day! min favorit.


hihi, iaf. idag är det hockey och så senare har erica sitt 18års kalas.
ska dra dit o fira henne. jag ska va nykter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0