just the way you are

jag stängde av datan och började sova redan efter tio igår.
riktigt duktigt gjort av mig. minns inte när jag sist har somnat sådär tidigt.
men nog var man trött förde i morse.

hohoh, jag nyser hela tiden.
min kusin, niina och alexi har vart här idag. dom hade med sig hunden.
jobbigt. men åh jag vill ha min kusins hund. världens sötaste stora hund!
stora hundar brukar inte va sådär söta, men nero  som hunder heter är verkligen så jävla söt.

hehe, och btw. GRATTIS ERICA på din 18 års dag.
hoppas din dag blir skitbra. hihihiihi.


Kommentarer
Postat av: erica

fyfan vilken ful bild! men tack :D <3

2010-11-16 @ 16:29:32
URL: http://meneriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0