onsdag

HIHIHI, jag somnade fan vid 10 igår. och i förrgår.
jag är så jävla duktig... men jag orkar inte upp för de jävla bajzz..

har jobbat över typ 40 minuter. bara för att jag ville bli klar med dom där grejerna.
sköööni.
har sett bekanta där idag. bla magnus som skrämde ihjäl mig. hahahaha.

jaaaa hahahahahahahahahahah kan inte sluta skratta åt de där igår.
när vi gick till stadium igår så var det så jävla kallt så jag orkade inte stå o kolla på skor
så istället satt jag ner. hahah, sen satte sig paue också.
där satt vi o inspekterde dom där skorna så kom det två killar som jobbar där.
en av dom hälsade och så kollar vi på honom, sen kollar vi på varandra o börjar asgarva.
sen så sa den där ena killen
- vad är det som är så roligt?
och så sa den andra killen
- ja, jag vill också veta.
hahahahahahahahahahhahahahahahahahahaha. så gick vi skrattandes därifrån.

idag har jag ätit lunch på frasses, fyfan jag är nu less på de.
hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0