tidsfördriv

JAG KOMMER FRÅN: sveriije
JAG SOVER:  länge om de är helg, inte så länge på vardagar
MIN FRITID: data, hockey, va med pyngkylan, sova, tänka, skämmas.
OM SEX MÅNADER: är jag arton
JAG SAMLAR PÅ: damm
JAG BLIR GLAD AV: en massa
JAG BLIR FÖRBANNAD PÅ: en massa
GRÖNA ELLER RÖDA ÄPPLlEN: gröna
VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN: ingen
GILLAR DU GOLF: neee
VAD SKULLE DU BEHÖVA NU: se hockey
VAD HAR DU NU: en massa
SENASTE FILM DU SÅG: 3 a nightmare on elm street
VAD STÖR DU DIG PÅ JUST NU: typ inget
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: vid 6
HAR DU ÄTIT FRUKOST IDAG, I SÅ FALL VAD: mat
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT: nåjuu
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG: nope
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: salatut elämät
HAR DU STRUMPOR PÅ DIG NU: jepp
HUR SVARAR DU I TELEFON: hallå
VAD LÄNGTAR DU MEST TILL: hockey
VAD SKA DU GÖRA IKVÄLL: duscha, se film, sova
VAD SKA DU GÖRA IMORGON: jobba, soova, kolla hockey
VAD SKA DU INTE GÖRA IMORGON: det vet jag inte
VAD ÄR DU BÄST PÅ JUST NU: skratta
VAD VILL DU BLI NÄR DU BLIR STOR: rik & lycklig
VAR VILL DU BO NÄR DU BLIR STOR: i ett fint stort vitt hus
HÅLLER DU DIG TILL NÅGON SPECIELL KOST: nope
EXAKT HUR MYCKET GILLAR DU ATT BADA I HAVET: vadå exakt hur mycket???? fan vet jag
ÄR DET OKEJ ATT GRÅTA: klarre
NÄR GRÄT DU SENAST: nån vecka sen
PRATA ELLER VARA TYST: prata
VILKEN ÅRSTID TYCKER DU BÄST OM: sommar!
LADDAR DU HEM MUSIK & FILM FRÅN INTERNET: klarre
VAD SKULLE DU GÖRA OM DU VANN EN MILJON: slösa, leva livet, va lycklig
VAD ÄR DET BÄSTA MED JULAFTON: paketen så klart!!!!
TÄNKER DU MYCKET PÅ DITT UTSEENDE: nej
ÄR DU SKYLDIG NÅGON PENGAR: tror inte de
BÄR DU GLASÖGON ELLER LINSER: näääj
TYCKER DU DET ÄR VIKTIGT ATT HA MÄRKESKLÄDER: ne
HUR SER EN TYPISK HELGMORRON UT: nå jag ligger oftast o sover på morronen
PÅ VEM/VAD AVREAGERAR DU DIG OFTAST: mamma typ
HUR MÅNGA GÅNGER HAR DU FUSKAT PÅ ETT PROV: har inte räknat
HAR DU PIERCING: nööpp
VILKA ÄR DE VIKTIGASTE PERSONERNA I DITT LIV: familj, totte & vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0