batistini walk @ dressmann commercial

fan va roligt jag har haft igår.
först chillade jag hos malin, hon lagade mat och åt sen också.
sen kollade vi på 3 sär.

vi hämtade paue o drog till karsikko, men där var det så tråkigt så vi vände om direkt vi kommit fram och drog till keräsjänkkä. det har blivit en klassiker o dra dit.
ja, vi tänkte ju jaga älg men det blev inget.

när vi kom till stan så snurrade vi runt där, drog till max o käkade mozzarellasticks och chilicheese. götttt
sen kom filip, egge, furre o sånadär dit.
HAHahahaha när vi körde från max mötte vi polisen, ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååh va det var roligt.  äntligen typ. fan va jag såg polisen igår. så kuuuuuuuuuuuul.

sen efter en stund hamnade vi på polarica. helt plötsligt.
med alla dom där egge, filip o dom.
hahahaha sen tog batistini över bilen och tänkte köra över paue, o ner i diket. hahahahaha fan va kul de va.
fast jag har typ ändå aldrig varit så rädd ifall om polisen skulle komma.
 hahahaha, det var fan helt galet.
 
åh va roligt jag hade igår.
jag älskar o va ledig, synd att jag jobbar nästa helg. såklart. när hockeyn börjar........
eller visst vare så?  hoppas jag är ledig när alagsmatcherna börjar!!!!!




kompis var i stan








bad boys 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0