come back tomorrow

jobbade endast 5 timmar idag, men det kändes som om jag jobbade i 10. tiden gick rätt så segt.
hatar korta dar då man längtar hem för då går det jättesegt.
men jag fick iaf lön för 9 timmar, nicE!

jag är trött, men jag vågar inte sova då jag måste upp imon också.
men vafaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan ska jag göra idag?
har legat redan en timme här i min säng utan att ha somnat. tror inte jag orkar kämpa snart längre. 
hoho, har tillochmed mina snygga jobb brallor på mig. åh, fan jag vill ha såna. som jag kan gå i dygnet runt, överallt. heheh
jag o paue ska ju bli låtsassnickare!!! 

LEVA LIVET, KOM SÅ SKA VI LEVA LIVET, LIVET! 


aaah va snykkkk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0