danza kuduro

har haft körkort i två månader, känns som om det var evigheter sen jag fick körkort. men det är ju inte speciellt länge sen. heheh. månne när jag krockar? hahahhahah. nu blev jag rädd.  känns inte bra.

ikväll blir det tydligen matlagning. får se hur det går. har typ inga pengar kvar heller. underbart, slösat 9000 sen lönen. känns inte så bra de heller. fast iofs så har jag köpt en mobil, men resten då? jag är king på de där.

och min bror har tagit sönder andra datan, FINT. nu vill alla låna min data.
åh, hatar när alla ska ta sönder allt. sen tar dom sönder mina grejer också.
jävla skit.

nu sitter jag iaf och dunkar musik. är sugen på att dricka, men jobbar imon så ja.
åh, det ska alltid vara såhär när jag är sugen.
nästa helg jobbar jag hela helgen. och då är det hockey också. underbart att jag ska missa det också.
det var så lätt o gå i skola. man missade inte hockey eller något annat.
åååååååååååååååååååh varför är jag såhär gammal??

nu är min hund busig, totte är bäst! <3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0