jag har tråkigt

alltså, jag har nog inte haft såhär tråkigt på jävligt länge. USCH
jag blir så jävla arg. vill fan supa skallen av mig just nu.

tänkte att jag skulle ta det lugnt o kolla på en film, men så har jag bara en massa skräckfilmer och jag vågar inte se dom själv. UNDERBART.
ska tanka ner nå komedi.
eller dramor, det är bäst!

helvete jag är arg på mig själv just nu.
allting känns så fel.













jag vill dricka!! har druckit en gång efter studenten, tror jag. och det var 7 juli.
och det är min första sommar som över 18.. tänkte att det skulle bli en bra sommar. men nej.
den här sommarn har vart den tråkigaste nånsin.
jag har inte gjort mycket roligt.. jag är så jävla less. fan lika att gå o dö......dskjhgfejpö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0