läskigt

jag kollade på en skräckfilm nyss, den var läskig. tills jag tänkte att nu fan ska jag inte va rädd längre. Så var jag inte det. låg inte längre under täcket o kollade film. kollade med BÅDA ögonen, helt öppna.
Men då var det inte längre kul och kolla på filmen heller. och Owen Wilson dog. Min favorit.
Hahaha han i en skräckfilm? han var lika kul som han brukar va, men filmen var läskig förde.

och här ligger jag nu, helt orädd. blir inte ens rädd av att fönstret är öppet, eller av spöken som jag alltid sitter o tänker på när jag är ensam vaken i huset.
istället sitter jag här och tycker synd om mig som är sjuk. det är väl lika bra. onödigt och sitta o va rädd för nånting som inte finns. fast jag tror på spöken. men ändå inte. jag vet inte.

och föresten, jag har inte vart sjuk på jättelänge. men jag har inte feber.
har aldrig haft nån brutal feber. lite över 37 kanske? och inte så speciellt många gånger.
när jag har en öm finne i pannan, om jag trycker på den så då får jag nån minifeber
?????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0