måndag

jag är trött, har inte kunnat sova på typ hela natten. hmm, förstår inteeee.
igår har jag skrattat åt mig själv. jag är ganska rolig. haha.
omg, jag vet inte vad jag har gjort på lördan, pinsamt. heheh.
skitsamma.

igår var jag och käkade på ikea. det var jävligt gott.
var jävligt bakis så det passade bra och bättre mådde jag sen.

sen drog jag ut med totte och mötte paue, vi drog till backen och chillade där.
totte blev helt jävla tokig när det kom andra hundar. hatar det, han är så jobbig då.

vi gick hem, jag hoppade i duschen, tog datan och sprang till paue.
drog o hämtade egge och så kollade vi på film. Wilderness!
den var helt okej. jätteäcklig, men helt ok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0