oj va fin

jag har jobbat från idag, dan gick faktiskt ganska fort. slapp en tidig dag. hade egentligen börjat 7, men fick börja 1 stället.
imon jobbar jag länge. från 10-1930...
inte så kul, men har inte många dagar kvar.

igår var vi ju på värsta cruisen med paue, egge och furre.
vi var typ överallt, körde en liakka, hamnade nästan i finska karungi. körde förbi finska kukkola. och sen drog vi till keminmaa. sen när vi kom till haparanda igen körde vi hem furre och fortsatte o cruisade runt.
snackade om ja, ganska mycket. hahahah håriga ben hihihiehehehehehehee

blev tillochmed stoppad av polisen, OMG!!!!!!! äntligen liksom.
misstänker att det var min släkting som stoppade mig. men ja, jag har egentligen ingen aning.

somnade nästan på en gång jag kom hem. skönt var det.
hoppas på att jag kan somna tidigt idag. orkar inte vara trött. det är så jobbigt o jobba när man är trött. tiden går sakta.
heeeeeeeehe.

ballerina är en kaka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0