ööööh?

vart ledig idag!! skönt o sova lite längre. men fick inte sova ut.
vaknade av huvudvärk.... och sen när jag somnat om kommer oliver o väcker mig.
men han är så söt. har ritat med honom. sen har jag vart o handlat med honom, mamma o pappa.
och såklart ville oliver gå hand i hand med mig istället för mamma. jag är ju coolare.
hahaha, fick ganska konstiga blickar hela tiden. folk trodde väl att jag nån ungmamma!


ja, annars så har jag vart på stan med riikka idag, vart på hockey. matchen sög då asplöven vann.
hatar när dom förlorar. åååååååååååh. tycker inte om asplövens nya lag.
dom är dåligaaaaaaaaaa. visst det är träningsmatcher, dom har inte kommit igång eller nåt? men jag tycker fan inte om dom.


imon ska jag jobba igen. fan jag är så less på att jobba.
orkar inte hålla på o sova dåligt hela tiden bara för att jobba.
ska fan bli kriminell och råna banker hela tiden så jag slipper jobba.
kan inte nån ba skänka mig en stor summa pengar varje månad??


och nånting jag verkligen gillar, de är o kolla på film.
har sett en jättebra film idag. och jag blev kär i en kille som var med i den.
han var inte sådär överdrivet snygg eller så. lite söt var han.
men han var så gullig!!!! tycker om killar i filmer. dom är så gulliga.. och såklart finns det inte såna killar i verkligenheten..
hehe nu ska jag kolla film, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0