trevliga människor

oj människor som är trevliga gillar jag.
jag hatar kunder som är otrevliga usch, det brukar oftast förstöra min dag.
men sen så finns det trevliga kunder. åh man blir så glad så man vill ba ge alla varor gratis.
hehe.

och något jag kom på idag på öb är att människor från söder är mycket trevliga och kan prata.
om man tänker på gubbar tillexempel. gubbar härifrån harklar o mumlar hela tiden.
medans män från nån annanstans ifrån verkligen kan prata o va trevliga.

heeheheheh, sen idag var det en man från kalix på öb. åh, älskar kalix dialekten.
saaatan jag diggar den, sexig dialekt!!

japp, ska jobba imon också.
12 dar i sträck.
efter jobbet idag så var jag verkligen slut. och jag känner i benen hur slut jag är.

nu tänkte jag kanske sova, nattinatti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0