aaah

jag ska upp om 5,5 h. underbart.
skulle egentligen vart ledig, men så fick jag jobba istället.
först vare från 12-16, men så blev det 10-16.
men det gör inte så mycket, de är kul och pengar är roligt!

ja, idag har jag först åkt med malin, veronica, emmy, paue och tuomas i en röd buss typ.
hahahaha, fan va fult. ja, åkte med dom ett tag.¨
sen drog vi hem till furre. spelade nhl o så. hihi, det gick inte bra för mig.
eller ja, det gick bättre när jag spelade mot paue o tuomas. men ja, haha.

sen drog vi till keminmaa, hahahahahaha. peyton place.
gled runt där och där finns verkligen en läskig kyrka. usch va äckligt det var.

jaaaa, sen kom vi till happis, körde hem furre.
drog o cruiiade och så shell. tonfisksallad <3 lalalala.
nu är jag hemma som tur är. måste sova nångång också...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0