airplanes

jag har städat lite i mitt rum. men mest i mitt ena klädskåp.
mamma hade rätt, det behövdes. hittade kläder som har vart borta.
rensat lite. slängt en del också.
värsta var ju ändå att jag var tvungen o slänga mina favorit jeans. kommer aldrig mer hitta så snygga jeans..
dom har legat i mitt skåp. helt trasiga i typ två år. i hopp om att dom skulle fixas av sig självt.
provade dom en sista gång. det var sorligt.

när jag blev klar med skåpet började jag med mitt rum.
jag är så jävla misslyckad att jag inte ens kan städa nåmer så det ser fint ut.
så jag slutade och nu ligger jag här.

senare ska jag ut förhoppningsvis. jag vill inte sitta hemma en fredag kväll.
och nu känns det som om det är lördag. den här dan har gått så sakta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0