bögjävel

Dig själv:
Ålder? 17
Bor? Haparanda
Hårfärg? brun
Längd? 1,65
Piercingar? öronen
Utseende? ?
Har du snygg klädstil? nja, mjukis är skönt.
Märkeskläder? njeen
Skrattar du ofta? ja!
Blir du lätt sur? njaa. men isf lika fort glad igen
Är dina kompisar snälla? jätte elaka :( speciellt paue... nej dom är snälla
Vem kan du berätta allt för? finns ingen jag kan berätta allt till. men paue berättar jag det mesta
Är du social? jo ibland. det beror på
När grät du senast? kommer inte ihåg
Hur många vänner har du på Facebook? fb är lite skumt. ibland har jag olika. fast jag inte tar bort nån eller lägger till men just nu har jag 281
Är du knasig? japp
Är du helst hemma, eller ute? ute
Är dina föräldrar gifta? jo
Hur många syskon har du? två bröder

Favorit:
Färg? blå, rosa grön
Dricka? mjölk & cola
Maträtt? pizza, kött
Dag? lördag
Klädesplagg? sofia mjukis byxor
Person? har ingen favorit person

Antingen eller:
Cola | Fanta
Röd | Rosa
Katt | Hund
Matte
| Engelska
Helg | Lov 
Dag | Natt
Svart
| Vit

Motsatta könet:
Vilken färg på håret? mörkt, fast vissa ska ha ljust. 
Ögonfärg? blåa, BRUNA
Sportig eller "gangster"? båda
Längre eller kortare? längre
Hur ska personen se ut? jimmy blixt
Hur ska personens stil vara? sådär snygg, men inte för snygg
Dröm-personlighet: snäll, rolig, mogen, osvosvosv.
Hur imponerar personen på dig? jaadu
Hur kan personen göra dig glad? finns ju olia sätt

Mobil;
Vilken mobil har du? sony ericsson w715 tror jag
Vilken operatör? Halebop
Hur mycket pengar har du? 148,50.
Vem ringde du senast? paue
Vem ringde dig senast? beije
Har du gratis sms? jo
Om ja, hur många har du skickat&hur många har du kvar? 2863 har jag kvar
Vem blir du gladast för att få sms av? finns några
Vad är ditt nummer? 0705723467
Vad står det i ditt senaste sms i inkorgen? hehehehehe
Senaste skickat? ja :)
Vem smsar/ringer du oftast med? ringer oftast paue, och vet inte vem jag smsar med mest. tomppe kanske
Svarar du snabbt på sms? jo

Övrigt:
Vad skulle du göra om du vann 1 miljon kronor? köpa
Har du ett bra självförtroende? nej
Är du kräsen? jaaa
Vad hatar du? mycket
Har du dåligt temperament? ja
Är du tålamodig? nej
Vill du gifta dig? vet inte
Har du glasögon? nej
Vem sov du senast med? jag kommer inte ihåg
Brukar du komma i tid till skolan? jo
Vad tror folk om dig? galen
När steg du upp idag? typ två
Vilken låt lyssnar du på när du är ledsen? sorlig musik
Hur många är online på din msn? jag vet inte, orkar inte kolla
Vad har du för status? online
Vilka skriver du med? ingen
Vad ska du göra imorgon? jobba
Vilken låt lyssnar du på? dj got us fallin' in love
Vad stör du dig på just nu? människor
Vad gillar du just nu? jjimmy blixt
Vad heter dina syskon? patrik o janne
Har du några husdjur? hund
Vilka fönster har du uppe? spotify, blogg, facebook, dokument,
Var detta jobbigt? nja
Vad är det för dag? onsdag
Vad är klockan nu då? 1900

WTF är klockan sjuuuuu*?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0