Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.



Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.

 1.  jag är extremt osäker och är rädd för att göra fel.
 2.  jag skäms hela tiden. har alltid gjort de. en liten sak kan jag skämmas över i flera år.
 3.  jag är en glad person, skrattar hela tiden. jag skrattar åt allt.
 4.  jag är blyg, speciellt mot äldre människor.
 5.  jag har ett hett temperament. jag kan koka över på 1 sekund. jag blir lätt sur 
      men snabbt är jag glad igen. är sällan sur på mina vänner.
 6.  jag vill alltid göra något galet, jag älskar o ha roligt.
 7.  jag är extremt känslig när det gäller djur. alltså jag kan börja gråta om jag tex läser
      att något hemskt har hänt ett djur.. jag får ångest och börjar må dåligt.
 8.  jag kan inte dricka med måtta. eller rättare sagt jag vill inte dricka med måtta.
 9.  jag älskar mjölk, dricker flera liter per dag och jag dricker nästan aldrig vatten.
10. jag är en negativ människa. jag är sällan positiv när det gäller seriösare saker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0