Det löser sig sa mannen som sket i badkaret

60 ankor, dam hängare 93 och en massa artikelnummer står det på min arm.
japp, de är fint när man använder armen som anteckningsblock

eller som ritblock.. paue ritade på mina armar med en penna och det var helt otroligt svårt o få bort de.
jaa, hon ritade en kamera, en giraff, namn, och så mogen som hon är.. en snopp.
på natten vid 3 när jag kom hem kom jag på att jag ska jobba dan efter.. och att jag har kortärmadskjorta på jobbet.
jaaaaa, de va bara o börja skrubba. det gick inte bort så jag var tvungen o ha på mig en långärmad tröja på min skjorta.

jag har inte ätit något på hela dan, så jag ska nog ta o laga nå käk.
måste göra de själv då mamma o pappa har åkt..

senare ska jag orka med att gå till ica.... jag har stått hela dan idag på öb, typ.
hur ska jag orka leva mitt liv? jag är död.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0