kompis

idag har jag gjort galenskaper igen.

när jag slutade vi fyra så drog jag och jessica o åt glass.
sen snackade vi där o så till det stängdes o vi va tvunga o åka hem.

sen nångång gick jag hem till paue. HAHAH vi skumade som fan.
sen blev vi lite rastlösa. väntade på jonna.
och när jonna äntligen var klar så drog vi o mötta malin o veronica.
hahahahahah, vi har rökt vattenpipa idag. det var fan mega görtt!!!

sen lämnade vi dom och drog iväg o cruisade. runt överallt.
och fotade spöken på kyrkogården, försökte få med snäll och kompis. men nej.
jaa, ooo sen när vi skulle hem så mötte vi på malin o veronica.
drog till liakka. sen hittade vi ett ställe och rökte igen. sjuuuukt gott!

och jag jobbar imon. börjar tolv.
jag måste sova.
godnatt!

bilder kommer!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0