kul

vaknade helt pigg trodde klockan var mycket så var den ba halv två.... kul
nu är jag jävligt uttråkad.

Vem
vem är i rummet med dig: jag är ensam
vem fick du senast sms av:  egge tror jag
vem tänker du på nu: en människa
vem pratade du senast i telefon med: mamma´kanske
vem skulle du inte kunna leva utan: totte, vänner, familj, asplöven hah

vems hus var du senast i: paues om inte mitt räknas
vem vet mest om dig: paue skulle jag tro
vem önskar du var med dig nu: hihi
vem är din favoritsläkting: oliver
vem i din skola går dig mest på nerverna: hahahahah de finns många

Var:

var går du i skolan: tornedalsskolan
var är din mobiltelefon: på laddning
var är din mamma: sover i sitt rum
var sover du: i min säng
var handlar du mest: ica
var fick du tag i tröjan du har på dig: har ingen tröja på mig
vart åkte du senast bil: hem från skolan
var i ditt rum är du: på min säng

Vad:

vad åt du senast: choklad kanske
vad drack du senast: mjölk
vad är det för färg på dina byxor: har inga byxor
vad är den närmaste saken som är blå: vet inte
vad gillar du mest med skolan: att de finns folk där
vad har du på fötterna : inget
vad är din favorit färg: blå, rosa, grön
vilken film såg du senast:  exorcist filmen
vad hör du just nu: musik

Har du någonsin:
sovit i en annan säng: ja
sovit naken: ja
kört över hastighets gränsen: ja
målat om ditt rum: nope
dansat framför en spegel:hahahah garanterat
fått hicka: jo
dumpat någon: nej
hoppat in i en bil med folk du just träffat: ja
varit i slagsmål: nja nej
smugit ur ditt hus: ja
haft känslor för någon som inte känt detsamma: nja
saknar någon just nu: ja typ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0