låtsas vän

har hängt hemma hos pauline idag. sen drog vi ut på en promenad med tuomas.
drog hem till furre.
där satt vi medans han skypade med anthon.
rundtur i hans rum blev det också. hihi

när vi gick hem såg vi polisen, dom frågade om vi hade sett en alkis.
hihi. poliser <3

och tuomas tog sönder furres stol och säng. fifan, hahahaahaaha.
imon måste jag förbi öb och hämta min kära mössa.
saknar den.

jag hade velat ha en låssasvän när jag var liten.
tror inte jag hade en. måste fråga mamma.

min hund är jobbig. nuförtiden vill han hänga i mitt rum på nätterna.
helt plötsligt igår låg han under min säng.
nyss gnällde han och ville in till mitt rum. släppte in honom och nu vill ha upp på sängen.
fiifan han brukar inte ens vilja va i mitt rum..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0