mateleene

chilinötter är gott. jag fryser. de är fan alltid kallt i mitt rum.
det var fan kallt o gå till stan idag. usch typ -25. inte roligt
tur att de inte va lika kallt o gå hem.

iaf så har vi som vanligt chillat hemma hos furre.
furre satt på data, paue satt o smsa med nån. NÅN ja verkligen nån. fnhsjnhkl fick damp på honom.
jag fick kolla på tv. och jag fick inte ens kolla på vad jag ville..
elakt.
ja sen dansade furre lite till oss. åh de va så roligt. hahahahahha
sen spelade vi kort o fixade hans hår o sånt. hahaha.

imon är det hockey. jaa äntligen!!!!!!! hihi, hoppas paue vaknar.
paue är ganska söt. hon bad mig säga till henne att hon skulle gå hem.
hahahahah fan va vi skumar hela tiden.
vi satt o smsa med varandra när vi satt hemma hos furre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0